Oficialus pavadinimas: "VELKOR", UAB

"VELKOR", UAB Įmonės kodas 302601547

"VELKOR", UAB PVM kodas LT100009168119 nuo 2015-02-19 (prieš 9 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "VELKOR", UAB (draudėjo kodas 2096719, mokesčių mokėtojo kodas 302601547) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"VELKOR", UAB (302601547) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 671 878
2024-02 5 767 831
2024-01 4 590 518
2023-12 5 645 702
2023-11 5 700 760
2023-10 5 669 728
2023-09 5 709 769
2023-08 5 701 760
2023-07 6 659 875
2023-06 5 619 687
2023-05 6 509 690
2023-04 6 686 909
2023-03 6 645 849
2023-02 6 701 935
2023-01 6 478 637
2022-12 6 642 855
2022-11 6 666 886
2022-10 6 649 861
2022-09 6 616 813
2022-08 5 646 700
2022-07 5 572 621
2022-06 5 646 700
2022-05 5 598 648
2022-04 5 639 691
2022-03 6 716 955
2022-02 6 742 994
2022-01 6 749 1,003
2021-12 6 635 842
2021-11 6 558 732
2021-10 6 695 926
2021-09 6 701 935
2021-08 6 639 848
2021-07 6 534 706
2021-06 6 517 685
2021-05 6 524 694
2021-04 6 531 703
2021-03 6 520 688
2021-02 6 476 632
2021-01 6 506 671
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų