Oficialus pavadinimas: "GROVITAS", UAB

"GROVITAS", UAB Įmonės kodas 302596961

"GROVITAS", UAB PVM kodas LT100006217013 nuo 2011-07-12 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "GROVITAS", UAB (draudėjo kodas 2094367, mokesčių mokėtojo kodas 302596961) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"GROVITAS", UAB (302596961) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 596 680
2024-02 6 586 816
2024-01 6 694 979
2023-12 5 750 895
2023-11 5 708 843
2023-10 6 646 903
2023-09 5 683 798
2023-08 5 686 801
2023-07 5 693 824
2023-06 6 614 856
2023-05 5 710 817
2023-04 5 703 811
2023-03 5 690 796
2023-02 6 627 863
2023-01 6 595 822
2022-12 7 588 930
2022-11 6 543 747
2022-10 6 455 630
2022-09 6 493 682
2022-08 6 576 802
2022-07 6 242 334
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 1 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 4 641 601
2021-10 7 277 454
2021-09 7 360 579
2021-08 7 346 569
2021-07 8 454 855
2021-06 6 294 415
2021-05 7 305 506
2021-04 7 212 350
2021-03 7 222 367
2021-02 7 208 344
2021-01 8 183 345
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų