Oficialus pavadinimas: "SUNERGUS", UAB

"SUNERGUS", UAB Įmonės kodas 302592607

"SUNERGUS", UAB PVM kodas LT100005928815 nuo 2011-03-01 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SUNERGUS", UAB (draudėjo kodas 2092920, mokesčių mokėtojo kodas 302592607) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"SUNERGUS", UAB (302592607) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 2 - -
2023-05 6 1,094 1,449
2023-04 6 1,084 1,437
2023-03 6 1,090 1,445
2023-02 6 1,090 1,445
2023-01 6 1,093 1,450
2022-12 6 1,090 1,440
2022-11 6 1,090 1,440
2022-10 7 1,070 1,670
2022-09 7 1,119 1,753
2022-08 7 1,124 1,761
2022-07 7 1,113 1,745
2022-06 7 1,117 1,711
2022-05 7 1,118 1,714
2022-04 7 1,116 1,709
2022-03 7 1,146 1,755
2022-02 7 1,021 1,564
2022-01 7 943 1,453
2021-12 6 2,016 2,631
2021-11 6 1,056 1,388
2021-10 6 1,436 1,890
2021-09 6 2,257 2,990
2021-08 6 2,314 3,063
2021-07 6 2,363 3,125
2021-06 6 2,210 2,929
2021-05 6 2,272 3,014
2021-04 6 2,272 3,014
2021-03 6 2,438 3,232
2021-02 6 2,138 2,836
2021-01 6 2,255 2,986
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų