Oficialus pavadinimas: EURODEO, UAB

EURODEO, UAB Įmonės kodas 302580156

EURODEO, UAB PVM kodas LT100005900411 nuo 2011-02-18 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje EURODEO, UAB (draudėjo kodas 2087529, mokesčių mokėtojo kodas 302580156) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

EURODEO, UAB (302580156) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 768 1,119
2024-02 6 745 1,085
2024-01 6 737 1,073
2023-12 6 710 1,034
2023-11 6 605 881
2023-10 6 610 889
2023-09 6 608 886
2023-08 6 614 895
2023-07 6 605 881
2023-06 6 606 883
2023-05 5 714 867
2023-04 5 702 852
2023-03 5 723 878
2023-02 5 694 843
2023-01 5 698 847
2022-12 5 621 751
2022-11 5 617 747
2022-10 5 620 750
2022-09 5 624 755
2022-08 5 626 758
2022-07 5 616 746
2022-06 5 622 752
2022-05 5 626 757
2022-04 5 620 749
2022-03 5 622 752
2022-02 5 619 748
2022-01 5 499 603
2021-12 5 538 648
2021-11 5 536 646
2021-10 5 535 644
2021-09 5 540 651
2021-08 5 540 651
2021-07 5 531 641
2021-06 4 651 628
2021-05 4 652 629
2021-04 4 650 627
2021-03 4 651 628
2021-02 4 650 627
2021-01 4 650 627
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų