Oficialus pavadinimas: "OREJ", UAB

"OREJ", UAB Įmonės kodas 302576275

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "OREJ", UAB (draudėjo kodas 2085539, mokesčių mokėtojo kodas 302576275) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"OREJ", UAB (302576275) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 3 - -
2024-08 3 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 566 549
2023-11 4 578 561
2023-10 4 607 589
2023-09 4 692 672
2023-08 4 692 672
2023-07 4 692 672
2023-06 4 586 569
2023-05 4 586 569
2023-04 4 664 644
2023-03 4 600 582
2023-02 4 692 672
2023-01 4 692 672
2022-12 4 625 604
2022-11 4 503 486
2022-10 4 562 544
2022-09 4 548 531
2022-08 4 574 554
2022-07 4 526 498
2022-06 4 500 475
2022-05 4 573 532
2022-04 4 625 582
2022-03 4 425 398
2022-02 4 598 556
2022-01 4 571 530
2021-12 4 425 389
2021-11 4 425 389
2021-10 4 324 299
2021-09 4 425 389
2021-08 4 427 391
2021-07 4 427 391
2021-06 4 427 391
2021-05 4 427 391
2021-04 4 427 391
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 4 415 379
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų