Oficialus pavadinimas: "Eiventa", UAB

"Eiventa", UAB Įmonės kodas 302568905

"Eiventa", UAB PVM kodas LT100006385216 nuo 2019-10-01 (prieš 4 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Eiventa", UAB (draudėjo kodas 2080733, mokesčių mokėtojo kodas 302568905) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Eiventa", UAB (302568905) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 2 - -
2023-12 7 729 1,153
2023-11 7 653 1,023
2023-10 7 676 1,061
2023-09 7 679 1,067
2023-08 7 643 992
2023-07 7 647 997
2023-06 7 610 966
2023-05 6 508 704
2023-04 7 960 1,484
2023-03 7 617 974
2023-02 6 577 766
2023-01 7 432 678
2022-12 7 551 868
2022-11 7 508 806
2022-10 6 532 728
2022-09 8 527 949
2022-08 8 532 957
2022-07 8 517 930
2022-06 8 496 896
2022-05 8 521 934
2022-04 8 508 920
2022-03 8 448 815
2022-02 8 402 726
2022-01 8 501 908
2021-12 9 397 809
2021-11 9 339 686
2021-10 8 415 753
2021-09 8 434 785
2021-08 8 441 799
2021-07 8 436 790
2021-06 8 445 805
2021-05 7 501 794
2021-04 8 450 810
2021-03 7 502 771
2021-02 7 500 768
2021-01 7 501 788
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų