Oficialus pavadinimas: "MEGATENIS", UAB

"MEGATENIS", UAB Įmonės kodas 302559742

"MEGATENIS", UAB PVM kodas LT100006389410 nuo 2011-10-06 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MEGATENIS", UAB (draudėjo kodas 2073627, mokesčių mokėtojo kodas 302559742) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"MEGATENIS", UAB (302559742) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 932 1,103
2024-02 5 911 1,078
2024-01 5 820 967
2023-12 5 872 1,032
2023-11 5 872 1,032
2023-10 5 872 1,032
2023-09 5 856 1,013
2023-08 4 851 801
2023-07 4 880 829
2023-06 4 880 829
2023-05 4 880 829
2023-04 4 880 829
2023-03 5 736 864
2023-02 4 775 727
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 4 536 494
2022-06 4 536 494
2022-05 4 536 494
2022-04 4 536 494
2022-03 4 536 494
2022-02 4 536 494
2022-01 4 536 494
2021-12 4 500 458
2021-11 4 500 458
2021-10 4 500 458
2021-09 4 500 458
2021-08 4 500 458
2021-07 4 500 458
2021-06 4 500 458
2021-05 4 500 458
2021-04 4 500 458
2021-03 4 500 458
2021-02 4 500 458
2021-01 4 500 458
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų