Oficialus pavadinimas: "Draudita", UAB

"Draudita", UAB Įmonės kodas 302543510

"Draudita", UAB PVM kodas LT100008024811 nuo 2013-09-26 (prieš 12 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Draudita", UAB (draudėjo kodas 2067346, mokesčių mokėtojo kodas 302543510) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Draudita", UAB:

"Draudita", UAB (302543510) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 8 2,120 3,884
2025-08 9 2,244 4,622
2025-07 8 2,137 3,994
2025-06 6 2,137 3,004
2025-05 6 2,142 3,011
2025-04 6 2,138 3,006
2025-03 6 2,138 3,005
2025-02 6 2,138 3,006
2025-01 6 2,139 3,007
2024-12 6 2,115 2,976
2024-11 6 2,114 2,975
2024-10 6 1,138 1,586
2024-09 5 1,297 1,513
2024-08 4 1,391 1,316
2024-07 4 1,195 1,150
2024-06 3 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 1 - -
2022-08 2 - -
2022-07 1 - -
2022-06 2 - -
2022-05 2 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 697 657
2022-02 3 - -
2022-01 4 294 260
2021-12 5 619 685
2021-11 5 888 998
2021-10 5 786 879
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų