Oficialus pavadinimas: "Lacio", UAB

"Lacio", UAB Įmonės kodas 302539095

"Lacio", UAB PVM kodas LT100005588319 nuo 2010-09-08 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lacio", UAB (draudėjo kodas 2065489, mokesčių mokėtojo kodas 302539095) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Lacio", UAB (302539095) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 2 - -
2023-08 5 1,093 1,189
2023-07 5 713 833
2023-06 5 733 857
2023-05 5 658 765
2023-04 5 533 616
2023-03 4 684 630
2023-02 4 649 601
2023-01 5 688 801
2022-12 5 491 566
2022-11 4 602 555
2022-10 4 476 432
2022-09 5 449 513
2022-08 5 510 587
2022-07 5 413 470
2022-06 5 382 417
2022-05 5 429 467
2022-04 5 415 452
2022-03 5 428 466
2022-02 5 404 441
2022-01 5 384 419
2021-12 4 298 263
2021-11 5 327 358
2021-10 5 355 384
2021-09 4 420 361
2021-08 4 422 363
2021-07 4 314 271
2021-06 4 270 233
2021-05 4 411 354
2021-04 5 565 642
2021-03 5 586 668
2021-02 5 578 659
2021-01 5 590 671
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų