Oficialus pavadinimas: "Hovalta", UAB

"Hovalta", UAB Įmonės kodas 302527260

"Hovalta", UAB PVM kodas LT100005541615 nuo 2010-08-11 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Hovalta", UAB (draudėjo kodas 2061636, mokesčių mokėtojo kodas 302527260) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"Hovalta", UAB (302527260) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 527 756
2024-02 6 518 744
2024-01 6 472 677
2023-12 5 371 436
2023-11 5 407 479
2023-10 5 406 483
2023-09 6 408 580
2023-08 5 434 512
2023-07 5 434 512
2023-06 7 425 682
2023-05 6 424 566
2023-04 6 394 528
2023-03 6 384 515
2023-02 6 429 573
2023-01 6 354 477
2022-12 6 360 481
2022-11 6 363 486
2022-10 8 431 756
2022-09 7 443 682
2022-08 8 395 694
2022-07 8 419 735
2022-06 8 473 826
2022-05 7 435 669
2022-04 7 410 632
2022-03 8 384 676
2022-02 7 421 648
2022-01 7 406 627
2021-12 7 333 517
2021-11 7 414 636
2021-10 7 396 609
2021-09 7 238 387
2021-08 9 245 511
2021-07 9 239 500
2021-06 8 255 475
2021-05 8 255 475
2021-04 8 233 431
2021-03 8 271 502
2021-02 8 247 460
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų