Oficialus pavadinimas: FAJA, UAB

FAJA, UAB Įmonės kodas 302506241

FAJA, UAB PVM kodas LT100005424619 nuo 2016-10-20 (prieš 7 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje FAJA, UAB (draudėjo kodas 2055144, mokesčių mokėtojo kodas 302506241) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

FAJA, UAB (302506241) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 4 996 935
2023-09 4 996 935
2023-08 4 1,037 970
2023-07 4 1,140 1,058
2023-06 4 996 935
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 4 996 935
2022-12 4 926 870
2022-11 4 909 855
2022-10 4 909 855
2022-09 4 909 855
2022-08 4 909 855
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 1,258 1,194
2022-04 4 1,164 1,103
2022-03 5 1,113 1,319
2022-02 5 1,042 1,242
2022-01 5 1,042 1,242
2021-12 5 1,012 1,209
2021-11 6 738 1,055
2021-10 6 675 964
2021-09 6 751 1,075
2021-08 6 724 1,035
2021-07 5 948 1,124
2021-06 5 959 1,145
2021-05 5 805 947
2021-04 5 823 970
2021-03 4 799 746
2021-02 4 729 678
2021-01 4 1,485 1,412
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų