Oficialus pavadinimas: "DEPI", UAB

"DEPI", UAB Įmonės kodas 302503747

"DEPI", UAB PVM kodas LT100005691910 nuo 2010-11-04 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "DEPI", UAB (draudėjo kodas 2054043, mokesčių mokėtojo kodas 302503747) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"DEPI", UAB (302503747) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 906 825
2024-02 6 375 518
2024-01 6 689 940
2023-12 6 801 1,100
2023-11 6 750 1,030
2023-10 6 716 989
2023-09 6 643 894
2023-08 6 748 1,029
2023-07 6 769 1,055
2023-06 6 729 1,004
2023-05 6 740 1,019
2023-04 6 717 989
2023-03 6 729 1,006
2023-02 6 573 806
2023-01 6 750 1,033
2022-12 6 684 943
2022-11 6 663 918
2022-10 6 658 910
2022-09 7 647 1,032
2022-08 7 687 1,096
2022-07 7 636 1,017
2022-06 6 661 913
2022-05 6 652 904
2022-04 5 690 805
2022-03 5 652 763
2022-02 5 686 801
2022-01 5 657 757
2021-12 6 678 951
2021-11 6 630 884
2021-10 5 474 559
2021-09 6 538 763
2021-08 5 619 726
2021-07 5 633 744
2021-06 5 633 743
2021-05 5 599 708
2021-04 5 522 618
2021-03 5 647 765
2021-02 5 609 721
2021-01 5 642 755
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų