Oficialus pavadinimas: "EKOVIDA", UAB

"EKOVIDA", UAB Įmonės kodas 302495599

"EKOVIDA", UAB PVM kodas LT100005310219 nuo 2010-04-20 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "EKOVIDA", UAB (draudėjo kodas 2050858, mokesčių mokėtojo kodas 302495599) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 6 darbuotojai (apdraustieji).

"EKOVIDA", UAB (302495599) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 6 705 1,027
2024-02 6 681 992
2024-01 6 617 898
2023-12 6 804 1,171
2023-11 6 631 919
2023-10 6 661 963
2023-09 6 661 963
2023-08 6 661 963
2023-07 6 628 915
2023-06 6 616 897
2023-05 6 655 954
2023-04 6 661 963
2023-03 6 668 973
2023-02 6 659 960
2023-01 6 661 963
2022-12 6 464 674
2022-11 5 506 612
2022-10 5 506 612
2022-09 5 506 612
2022-08 5 506 612
2022-07 5 506 612
2022-06 6 525 762
2022-05 6 549 798
2022-04 6 460 667
2022-03 5 401 487
2022-02 5 481 584
2022-01 6 549 798
2021-12 6 492 712
2021-11 6 470 681
2021-10 7 392 661
2021-09 5 638 769
2021-08 5 638 769
2021-07 5 573 690
2021-06 5 570 683
2021-05 4 547 527
2021-04 5 567 665
2021-03 5 537 628
2021-02 5 566 664
2021-01 5 413 482
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų