Oficialus pavadinimas: "Solman", UAB

"Solman", UAB Įmonės kodas 302493153

"Solman", UAB PVM kodas LT100014436117 nuo 2021-10-26 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Solman", UAB (draudėjo kodas 2049787, mokesčių mokėtojo kodas 302493153) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 10 darbuotojai (apdraustieji).

"Solman", UAB (302493153) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 10 1,824 4,128
2024-02 11 1,808 4,592
2024-01 11 1,787 4,539
2023-12 10 1,812 4,178
2023-11 11 1,726 4,385
2023-10 10 1,926 4,449
2023-09 10 1,820 4,193
2023-08 9 1,687 3,477
2023-07 8 1,744 3,162
2023-06 9 1,710 3,511
2023-05 9 1,746 3,589
2023-04 9 1,631 3,369
2023-03 9 1,531 3,138
2023-02 7 1,733 2,766
2023-01 6 2,007 2,747
2022-12 5 1,623 1,871
2022-11 5 1,626 1,868
2022-10 4 1,560 1,435
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 2 - -
2022-03 2 - -
2022-02 2 - -
2022-01 2 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 2 - -
2021-07 2 - -
2021-06 2 - -
2021-05 2 - -
2021-04 2 - -
2021-03 2 - -
2021-02 2 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų