Oficialus pavadinimas: "Ukinukas", UAB

"Ukinukas", UAB Įmonės kodas 302490805

"Ukinukas", UAB PVM kodas LT100005265210 nuo 2010-04-01 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Ukinukas", UAB (draudėjo kodas 2049326, mokesčių mokėtojo kodas 302490805) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Ukinukas", UAB (302490805) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 329 287
2023-11 4 380 330
2023-10 4 381 331
2023-09 4 380 330
2023-08 4 380 330
2023-07 4 380 330
2023-06 4 380 330
2023-05 4 380 330
2023-04 4 380 330
2023-03 4 380 330
2023-02 4 368 320
2023-01 4 376 327
2022-12 4 336 291
2022-11 4 287 249
2022-10 4 334 289
2022-09 4 337 292
2022-08 4 336 291
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 325 282
2022-02 4 336 291
2022-01 4 335 290
2021-12 4 324 280
2021-11 4 309 268
2021-10 4 315 274
2021-09 4 325 282
2021-08 4 325 282
2021-07 4 325 282
2021-06 4 325 282
2021-05 4 325 282
2021-04 4 300 261
2021-03 4 300 261
2021-02 4 300 261
2021-01 4 300 261
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų