Oficialus pavadinimas: "Zoteka", UAB

"Zoteka", UAB Įmonės kodas 302489265

"Zoteka", UAB PVM kodas LT100005279411 nuo 2010-04-08 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Zoteka", UAB (draudėjo kodas 2049184, mokesčių mokėtojo kodas 302489265) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Zoteka", UAB (302489265) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 417 405
2024-02 4 417 405
2024-01 4 417 404
2023-12 4 368 357
2023-11 4 369 358
2023-10 4 369 359
2023-09 5 406 476
2023-08 5 395 465
2023-07 5 539 639
2023-06 5 469 555
2023-05 5 430 507
2023-04 5 395 465
2023-03 5 378 446
2023-02 4 369 358
2023-01 4 369 358
2022-12 4 351 337
2022-11 4 351 337
2022-10 4 351 337
2022-09 4 395 379
2022-08 4 351 337
2022-07 4 351 337
2022-06 4 351 335
2022-05 4 594 571
2022-04 4 350 334
2022-03 4 351 335
2022-02 4 351 335
2022-01 4 351 335
2021-12 4 270 255
2021-11 4 270 255
2021-10 4 270 255
2021-09 4 270 255
2021-08 4 270 255
2021-07 4 270 255
2021-06 4 270 255
2021-05 4 270 255
2021-04 4 270 255
2021-03 4 270 255
2021-02 4 270 255
2021-01 4 250 236
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų