Oficialus pavadinimas: "Plasmis", UAB

"Plasmis", UAB Įmonės kodas 302487232

"Plasmis", UAB PVM kodas LT100006126510 nuo 2011-05-30 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Plasmis", UAB (draudėjo kodas 2048221, mokesčių mokėtojo kodas 302487232) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Plasmis", UAB (302487232) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 798 912
2024-02 5 798 912
2024-01 5 789 902
2023-12 5 701 800
2023-11 5 646 734
2023-10 5 659 749
2023-09 5 702 801
2023-08 5 609 697
2023-07 5 684 782
2023-06 5 663 754
2023-05 4 666 596
2023-04 4 510 463
2023-03 4 629 560
2023-02 4 576 509
2023-01 4 666 596
2022-12 4 597 535
2022-11 4 597 535
2022-10 4 597 535
2022-09 4 597 535
2022-08 4 597 535
2022-07 4 560 504
2022-06 4 483 438
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 447 408
2022-02 4 597 535
2022-01 4 597 535
2021-12 4 543 488
2021-11 4 542 487
2021-10 4 524 470
2021-09 4 543 488
2021-08 4 550 494
2021-07 4 542 488
2021-06 4 541 487
2021-05 4 546 491
2021-04 4 543 488
2021-03 4 543 488
2021-02 4 543 488
2021-01 4 543 488
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų