Oficialus pavadinimas: "BIOKAITRA", UAB

"BIOKAITRA", UAB Įmonės kodas 302482922

"BIOKAITRA", UAB PVM kodas LT100005239513 nuo 2010-03-23 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "BIOKAITRA", UAB (draudėjo kodas 2046690, mokesčių mokėtojo kodas 302482922) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"BIOKAITRA", UAB (302482922) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 2 - -
2024-08 2 - -
2024-07 3 - -
2024-06 3 - -
2024-05 5 600 666
2024-04 5 1,724 1,862
2024-03 5 1,724 1,862
2024-02 5 1,056 1,151
2024-01 4 1,173 1,062
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-07 2 - -
2023-06 4 803 762
2023-05 6 1,611 2,214
2023-04 6 2,201 3,110
2023-03 5 1,629 1,977
2023-02 4 1,480 1,437
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 2 - -
2022-09 2 - -
2022-08 1 - -
2022-07 1 - -
2022-06 1 - -
2022-05 1 - -
2022-04 1 - -
2022-03 2 - -
2022-02 1 - -
2022-01 1 - -
2021-12 1 - -
2021-11 1 - -
2021-10 1 - -
2021-09 2 - -
2021-08 1 - -
2021-07 1 - -
2021-06 1 - -
2021-05 1 - -
2021-04 2 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų