Oficialus pavadinimas: "Keridava", UAB

"Keridava", UAB Įmonės kodas 302481215

"Keridava", UAB PVM kodas LT100005176410 nuo 2010-03-01 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Keridava", UAB (draudėjo kodas 2045924, mokesčių mokėtojo kodas 302481215) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Keridava", UAB (302481215) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 4 866 840
2024-08 4 787 764
2024-07 5 661 802
2024-06 4 816 792
2024-05 4 816 792
2024-04 4 816 792
2024-03 4 798 775
2024-02 4 670 651
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 705 678
2022-10 4 714 687
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 3 - -
2022-04 3 - -
2022-03 4 638 614
2022-02 4 735 706
2022-01 4 646 622
2021-12 4 645 615
2021-11 4 645 615
2021-10 4 645 615
2021-09 4 645 615
2021-08 4 645 615
2021-07 4 645 615
2021-06 4 645 615
2021-05 4 645 615
2021-04 4 645 615
2021-03 4 645 615
2021-02 4 610 581
2021-01 4 535 510
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų