Oficialus pavadinimas: "IRTO", UAB

"IRTO", UAB Įmonės kodas 302454976

"IRTO", UAB PVM kodas LT100005286212 nuo 2010-04-12 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "IRTO", UAB (draudėjo kodas 2036119, mokesčių mokėtojo kodas 302454976) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"IRTO", UAB (302454976) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 812 788
2024-02 4 788 765
2024-01 4 808 784
2023-12 4 728 707
2023-11 4 735 713
2023-10 4 735 713
2023-09 4 735 713
2023-08 4 735 713
2023-07 4 735 713
2023-06 4 735 713
2023-05 4 676 656
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 4 589 569
2022-11 5 520 624
2022-10 5 638 750
2022-09 5 595 704
2022-08 4 556 537
2022-07 4 616 572
2022-06 4 616 572
2022-05 4 616 572
2022-04 4 616 572
2022-03 4 616 572
2022-02 4 548 511
2022-01 4 566 527
2021-12 5 521 607
2021-11 5 573 670
2021-10 5 573 670
2021-09 5 573 670
2021-08 5 573 670
2021-07 5 573 670
2021-06 5 568 665
2021-05 5 564 660
2021-04 5 562 658
2021-03 5 561 656
2021-02 5 559 654
2021-01 5 559 654
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų