Oficialus pavadinimas: "Geroli", UAB

"Geroli", UAB Įmonės kodas 302453148

"Geroli", UAB PVM kodas LT100009957215 nuo 2016-02-18 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Geroli", UAB (draudėjo kodas 2035277, mokesčių mokėtojo kodas 302453148) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"Geroli", UAB (302453148) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 4 1,250 1,214
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 5 1,196 1,448
2022-11 5 1,263 1,530
2022-10 5 1,259 1,525
2022-09 6 1,183 1,720
2022-08 6 1,220 1,773
2022-07 8 1,083 2,101
2022-06 6 1,185 1,706
2022-05 5 1,190 1,444
2022-04 4 1,231 1,195
2022-03 3 - -
2022-02 4 973 943
2022-01 4 1,037 976
2021-12 3 - -
2021-11 4 1,231 1,164
2021-10 4 1,245 1,178
2021-09 4 1,237 1,172
2021-08 5 1,125 1,318
2021-07 5 1,112 1,299
2021-06 4 1,050 1,008
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų