Oficialus pavadinimas: SVEIKATOS IR INTEGRACIJOS KLUBAS "SAULIUKAS"

SVEIKATOS IR INTEGRACIJOS KLUBAS "SAULIUKAS" Įmonės kodas 302449096

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje SVEIKATOS IR INTEGRACIJOS KLUBAS "SAULIUKAS" (draudėjo kodas 2034004, mokesčių mokėtojo kodas 302449096) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

SVEIKATOS IR INTEGRACIJOS KLUBAS "SAULIUKAS" (302449096) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 1 - -
2024-08 1 - -
2024-07 1 - -
2024-06 1 - -
2024-05 1 - -
2024-04 1 - -
2024-03 1 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 1 - -
2023-11 1 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 2 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 5 346 379
2022-11 5 455 501
2022-10 5 449 494
2022-09 5 494 542
2022-08 4 153 135
2022-06 5 471 517
2022-05 5 481 528
2022-04 5 481 528
2022-03 5 469 516
2022-02 5 384 422
2022-01 1 - -
2021-12 4 508 432
2021-11 4 545 463
2021-10 4 545 463
2021-09 4 545 463
2021-08 4 545 463
2021-06 4 545 463
2021-05 4 545 463
2021-04 4 545 463
2021-03 4 545 463
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų