Oficialus pavadinimas: "Danbalt Fashion", UAB

"Danbalt Fashion", UAB Įmonės kodas 302445774

"Danbalt Fashion", UAB PVM kodas LT100004941211 nuo 2009-10-19 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Danbalt Fashion", UAB (draudėjo kodas 2033074, mokesčių mokėtojo kodas 302445774) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-06 mėnesio gale dirbo 61 darbuotojai (apdraustieji).

"Danbalt Fashion", UAB (302445774) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-06 61 290 4,171
2023-05 65 977 14,946
2023-04 64 956 14,446
2023-03 68 969 15,532
2023-02 70 852 13,966
2023-01 73 902 15,347
2022-12 77 1,106 19,881
2022-11 83 1,094 21,059
2022-10 88 870 17,763
2022-09 81 858 16,070
2022-08 89 890 18,460
2022-07 93 886 19,246
2022-06 99 877 20,098
2022-05 83 961 18,434
2022-04 85 831 16,323
2022-03 89 753 15,427
2022-02 86 657 12,958
2022-01 87 733 14,647
2021-12 84 830 15,849
2021-11 86 803 15,662
2021-10 87 672 13,345
2021-09 81 723 13,375
2021-08 80 797 14,463
2021-07 81 746 13,717
2021-06 85 733 14,223
2021-05 75 594 10,221
2021-04 72 577 9,590
2021-03 64 507 7,490
2021-02 66 415 6,299
2021-01 63 421 6,084
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų