Oficialus pavadinimas: "Danbalt Boutique", UAB

"Danbalt Boutique", UAB Įmonės kodas 302445742

"Danbalt Boutique", UAB PVM kodas LT100004941514 nuo 2009-10-19 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Danbalt Boutique", UAB (draudėjo kodas 2033070, mokesčių mokėtojo kodas 302445742) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-06 mėnesio gale dirbo 13 darbuotojai (apdraustieji).

"Danbalt Boutique", UAB (302445742) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-06 13 264 772
2023-05 14 931 2,904
2023-04 13 845 2,463
2023-03 17 711 2,697
2023-02 14 720 2,241
2023-01 14 1,234 3,723
2022-12 15 2,218 7,645
2022-11 16 1,379 4,903
2022-10 15 1,081 3,605
2022-09 16 993 3,538
2022-08 16 987 3,504
2022-07 16 1,017 3,596
2022-06 15 1,032 3,405
2022-05 16 1,044 3,675
2022-04 19 1,065 4,565
2022-03 19 1,005 4,317
2022-02 18 929 3,752
2022-01 19 920 3,895
2021-12 18 1,160 4,639
2021-11 20 1,090 4,819
2021-10 20 749 3,324
2021-09 18 787 3,170
2021-08 14 1,023 3,199
2021-07 15 999 3,378
2021-06 17 1,041 4,021
2021-05 12 992 2,716
2021-04 12 891 2,436
2021-03 11 806 2,025
2021-02 12 651 1,752
2021-01 12 630 1,701
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų