Oficialus pavadinimas: "AURIBUSAI", UAB

"AURIBUSAI", UAB Įmonės kodas 302440325

"AURIBUSAI", UAB PVM kodas LT100005680612 nuo 2010-10-27 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "AURIBUSAI", UAB (draudėjo kodas 2031042, mokesčių mokėtojo kodas 302440325) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"AURIBUSAI", UAB (302440325) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 243 215
2024-02 4 201 179
2024-01 4 210 187
2023-12 4 274 240
2023-11 4 274 240
2023-10 4 275 241
2023-09 4 274 240
2023-08 4 274 241
2023-07 4 273 240
2023-06 4 261 229
2023-05 4 264 232
2023-04 4 274 240
2023-03 4 274 240
2023-02 4 252 219
2023-01 4 259 226
2022-12 5 229 254
2022-11 5 337 385
2022-10 5 337 385
2022-09 5 338 386
2022-08 5 337 385
2022-07 5 337 384
2022-06 5 337 384
2022-05 5 311 353
2022-04 5 322 375
2022-03 5 284 325
2022-02 4 290 258
2022-01 4 376 341
2021-12 4 273 243
2021-11 4 268 238
2021-10 4 258 236
2021-09 4 332 299
2021-08 3 - -
2021-07 4 201 182
2021-06 4 183 158
2021-05 3 - -
2021-04 4 184 167
2021-03 3 - -
2021-02 4 171 149
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų