Oficialus pavadinimas: VšĮ šokių studija "BALLARE"

VšĮ šokių studija "BALLARE" Įmonės kodas 302437254

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje VšĮ šokių studija "BALLARE" (draudėjo kodas 2030736, mokesčių mokėtojo kodas 302437254) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

VšĮ šokių studija "BALLARE" (302437254) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 215 194
2024-02 4 215 194
2024-01 4 215 194
2023-12 4 209 188
2023-11 4 202 181
2023-10 4 202 181
2023-09 4 202 181
2023-08 4 202 181
2023-07 4 185 165
2023-06 4 184 164
2023-05 4 202 181
2023-04 4 202 181
2023-03 4 202 181
2023-02 4 202 181
2023-01 4 202 181
2022-12 4 154 137
2022-11 4 154 137
2022-10 4 154 137
2022-09 4 154 137
2022-08 4 154 137
2022-07 4 154 137
2022-06 4 154 137
2022-05 4 154 137
2022-04 4 104 94
2022-03 4 154 137
2022-02 4 143 126
2022-01 4 145 129
2021-12 4 146 128
2021-11 4 143 125
2021-10 5 121 134
2021-09 5 165 180
2021-08 5 160 173
2021-07 5 160 173
2021-06 5 161 175
2021-05 5 162 176
2021-04 5 163 177
2021-03 5 160 173
2021-02 5 160 173
2021-01 5 162 176
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų