Oficialus pavadinimas: DYLAN DISTRIBUTION, UAB

DYLAN DISTRIBUTION, UAB Įmonės kodas 302422277

DYLAN DISTRIBUTION, UAB PVM kodas LT100010038116 nuo 2016-03-23 (prieš 8 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje DYLAN DISTRIBUTION, UAB (draudėjo kodas 2024875, mokesčių mokėtojo kodas 302422277) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

DYLAN DISTRIBUTION, UAB (302422277) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 4 354 305
2023-12 4 532 481
2023-11 4 532 481
2023-10 4 542 491
2023-09 4 537 485
2023-08 4 532 481
2023-07 4 532 481
2023-06 4 532 481
2023-05 4 537 486
2023-04 4 532 481
2023-03 4 532 481
2023-02 4 532 481
2023-01 4 532 481
2022-12 4 465 418
2022-11 4 465 418
2022-10 4 447 403
2022-09 4 465 418
2022-08 4 465 418
2022-07 4 465 418
2022-06 4 465 418
2022-05 4 465 418
2022-04 4 410 365
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 3 - -
2021-12 3 - -
2021-11 3 - -
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 3 - -
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų