Oficialus pavadinimas: "HAU Knygos", UAB

"HAU Knygos", UAB Įmonės kodas 302414024

"HAU Knygos", UAB PVM kodas LT100004840015 nuo 2009-08-18 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "HAU Knygos", UAB (draudėjo kodas 2022594, mokesčių mokėtojo kodas 302414024) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"HAU Knygos", UAB (302414024) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 665 597
2024-02 4 667 598
2024-01 4 646 580
2023-12 4 626 563
2023-11 4 614 553
2023-10 4 626 563
2023-09 4 659 592
2023-08 4 682 611
2023-07 4 662 594
2023-06 6 575 765
2023-05 4 667 598
2023-04 4 671 602
2023-03 4 672 603
2023-02 4 687 616
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 556 500
2022-10 4 498 459
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 4 610 561
2022-05 5 733 822
2022-04 5 515 590
2022-03 5 493 566
2022-02 5 512 586
2022-01 4 560 518
2021-12 4 503 466
2021-11 4 503 466
2021-10 4 503 466
2021-09 4 532 491
2021-08 4 532 491
2021-07 4 532 491
2021-06 4 524 488
2021-05 4 532 491
2021-04 4 493 457
2021-03 4 493 457
2021-02 4 532 488
2021-01 4 495 456
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų