Oficialus pavadinimas: "Korada", UAB

"Korada", UAB Įmonės kodas 302409618

"Korada", UAB PVM kodas LT100005133013 nuo 2010-02-04 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Korada", UAB (draudėjo kodas 2020751, mokesčių mokėtojo kodas 302409618) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Korada", UAB (302409618) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 869 992
2024-02 5 870 993
2024-01 5 830 945
2023-12 5 754 861
2023-11 5 733 840
2023-10 5 806 918
2023-09 5 800 912
2023-08 5 803 915
2023-07 5 796 907
2023-06 5 802 913
2023-05 5 821 934
2023-04 5 833 945
2023-03 5 723 830
2023-02 5 783 894
2023-01 5 886 1,003
2022-12 5 651 740
2022-11 5 646 734
2022-10 5 738 826
2022-09 5 680 772
2022-08 5 744 840
2022-07 5 773 870
2022-06 5 781 878
2022-05 5 785 883
2022-04 5 780 876
2022-03 5 739 833
2022-02 5 780 876
2022-01 5 780 876
2021-12 5 740 827
2021-11 5 615 693
2021-10 5 736 822
2021-09 5 738 825
2021-08 5 670 745
2021-07 5 684 761
2021-06 5 631 698
2021-05 5 737 823
2021-04 5 736 822
2021-03 5 745 833
2021-02 5 736 822
2021-01 5 720 803
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų