Oficialus pavadinimas: "Dakeda", UAB

"Dakeda", UAB Įmonės kodas 302351022

"Dakeda", UAB PVM kodas LT100005329512 nuo 2010-04-27 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Dakeda", UAB (draudėjo kodas 2020628, mokesčių mokėtojo kodas 302351022) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"Dakeda", UAB (302351022) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 3 - -
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 4 888 831
2022-08 4 751 699
2022-07 4 751 699
2022-06 4 842 787
2022-05 4 863 807
2022-04 4 862 806
2022-03 4 845 789
2022-02 4 691 642
2022-01 5 1,053 1,247
2021-12 5 1,006 1,176
2021-11 6 833 1,166
2021-10 5 969 1,120
2021-09 5 1,016 1,170
2021-08 5 1,109 1,279
2021-07 5 1,061 1,219
2021-06 5 979 1,122
2021-05 5 892 1,027
2021-04 5 1,001 1,158
2021-03 5 867 1,012
2021-02 4 1,167 1,099
2021-01 4 1,197 1,128
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų