Oficialus pavadinimas: "Laviltra", UAB

"Laviltra", UAB Įmonės kodas 302343125

"Laviltra", UAB PVM kodas LT100005002612 nuo 2009-11-26 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Laviltra", UAB (draudėjo kodas 2017956, mokesčių mokėtojo kodas 302343125) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Laviltra", UAB (302343125) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 1 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 1 - -
2023-08 3 - -
2023-07 4 179 153
2023-06 4 833 731
2023-05 4 833 731
2023-04 4 833 731
2023-03 4 649 574
2023-02 3 - -
2023-01 4 666 589
2022-12 4 807 705
2022-11 4 833 731
2022-10 5 831 906
2022-09 5 831 906
2022-08 5 798 866
2022-07 5 817 890
2022-06 5 831 906
2022-05 5 790 862
2022-04 5 790 862
2022-03 5 900 979
2022-02 5 751 815
2022-01 5 790 862
2021-12 4 895 780
2021-11 4 813 711
2021-10 4 895 780
2021-09 4 895 780
2021-08 4 895 780
2021-07 4 895 780
2021-06 4 982 855
2021-05 3 - -
2021-04 4 790 692
2021-03 4 835 730
2021-02 4 907 791
2021-01 4 907 791
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų