Oficialus pavadinimas: "ATOREX", UAB

"ATOREX", UAB Įmonės kodas 302341341

"ATOREX", UAB PVM kodas LT100005696518 nuo 2010-11-04 (prieš 13 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "ATOREX", UAB (draudėjo kodas 2017320, mokesčių mokėtojo kodas 302341341) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"ATOREX", UAB (302341341) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 552 478
2024-02 5 602 671
2024-01 5 637 712
2023-12 6 552 753
2023-11 5 811 932
2023-10 6 726 1,003
2023-09 6 572 777
2023-08 6 664 913
2023-07 6 675 927
2023-06 6 660 904
2023-05 5 643 723
2023-04 5 581 651
2023-03 5 692 782
2023-02 5 658 746
2023-01 5 615 693
2022-12 5 622 703
2022-11 5 546 613
2022-10 5 552 620
2022-09 5 586 658
2022-08 6 648 872
2022-07 6 599 800
2022-06 7 567 879
2022-05 7 551 839
2022-04 7 583 897
2022-03 7 579 891
2022-02 7 472 725
2022-01 6 593 778
2021-12 6 628 824
2021-11 7 509 781
2021-10 6 547 721
2021-09 7 387 595
2021-08 7 550 856
2021-07 8 471 837
2021-06 9 451 919
2021-05 8 569 1,041
2021-04 8 533 973
2021-03 7 573 904
2021-02 6 349 464
2021-01 6 475 641
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų