Oficialus pavadinimas: "Rividė", UAB

"Rividė", UAB Įmonės kodas 302332171

"Rividė", UAB PVM kodas LT100004671719 nuo 2009-05-18 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Rividė", UAB (draudėjo kodas 2014963, mokesčių mokėtojo kodas 302332171) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Rividė", UAB (302332171) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 644 576
2024-02 5 493 552
2024-01 5 531 607
2023-12 5 604 683
2023-11 5 625 708
2023-10 6 579 793
2023-09 6 427 588
2023-08 7 478 791
2023-07 6 444 630
2023-06 5 657 783
2023-05 4 671 636
2023-04 3 - -
2023-03 4 596 564
2023-02 5 681 762
2023-01 5 560 639
2022-12 5 535 611
2022-11 5 535 611
2022-10 5 535 611
2022-09 5 535 611
2022-08 6 464 614
2022-07 5 521 572
2022-06 6 463 600
2022-05 5 507 564
2022-04 5 507 564
2022-03 6 423 566
2022-02 6 411 550
2022-01 6 433 578
2021-12 6 360 474
2021-11 6 404 538
2021-10 7 381 590
2021-09 7 376 582
2021-08 6 404 538
2021-07 6 404 538
2021-06 6 404 538
2021-05 6 404 538
2021-04 7 423 668
2021-03 7 431 683
2021-02 6 300 406
2021-01 6 527 678
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų