Oficialus pavadinimas: "SAWAS", UAB

"SAWAS", UAB Įmonės kodas 302330918

"SAWAS", UAB PVM kodas LT100004738511 nuo 2009-06-18 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "SAWAS", UAB (draudėjo kodas 2014640, mokesčių mokėtojo kodas 302330918) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"SAWAS", UAB (302330918) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 7 711 1,152
2024-02 7 658 1,074
2024-01 6 675 927
2023-12 6 439 589
2023-11 6 580 795
2023-10 7 587 950
2023-09 6 576 789
2023-08 7 509 815
2023-07 7 573 923
2023-06 7 574 925
2023-05 7 573 924
2023-04 7 491 790
2023-03 7 574 937
2023-02 7 569 929
2023-01 7 551 898
2022-12 7 541 880
2022-11 7 542 883
2022-10 7 543 884
2022-09 7 546 890
2022-08 7 542 883
2022-07 7 444 718
2022-06 6 527 740
2022-05 7 530 864
2022-04 7 542 883
2022-03 7 481 779
2022-02 7 535 871
2022-01 7 509 830
2021-12 7 416 673
2021-11 7 414 672
2021-10 7 431 700
2021-09 7 429 697
2021-08 7 402 650
2021-07 7 377 608
2021-06 7 429 697
2021-05 7 431 700
2021-04 7 427 692
2021-03 7 432 702
2021-02 7 421 684
2021-01 7 429 696
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų