Oficialus pavadinimas: "Akrilita", UAB

"Akrilita", UAB Įmonės kodas 302328664

"Akrilita", UAB PVM kodas LT100004652218 nuo 2009-05-12 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Akrilita", UAB (draudėjo kodas 2013122, mokesčių mokėtojo kodas 302328664) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Akrilita", UAB (302328664) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 949 868
2024-02 4 949 868
2024-01 4 949 868
2023-12 4 815 738
2023-11 4 949 868
2023-10 4 949 868
2023-09 5 634 715
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 4 952 826
2023-05 4 969 840
2023-04 4 689 602
2023-03 4 597 538
2023-02 4 550 504
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 4 434 392
2022-10 4 465 421
2022-09 4 465 421
2022-08 5 895 977
2022-07 5 451 506
2022-06 5 451 506
2022-05 5 451 506
2022-04 5 450 504
2022-03 5 445 499
2022-02 5 433 484
2022-01 5 408 454
2021-12 5 429 479
2021-11 5 448 502
2021-10 5 451 506
2021-09 5 454 509
2021-08 5 262 305
2021-07 4 258 246
2021-06 5 666 804
2021-05 5 854 1,031
2021-04 5 536 645
2021-03 5 513 618
2021-02 6 526 634
2021-01 4 345 330
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų