Oficialus pavadinimas: D. RUDŽIO IĮ

D. RUDŽIO IĮ Įmonės kodas 302309660

D. RUDŽIO IĮ PVM kodas LT100005509611 nuo 2010-07-29 (prieš 14 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje D. RUDŽIO IĮ (draudėjo kodas 2006863, mokesčių mokėtojo kodas 302309660) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

D. RUDŽIO IĮ (302309660) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 5 980 1,150
2024-02 5 980 1,150
2024-01 5 860 1,004
2023-12 4 852 791
2023-11 4 842 782
2023-10 4 832 773
2023-09 4 832 744
2023-08 4 842 752
2023-07 4 827 740
2023-06 4 814 727
2023-05 4 801 715
2023-04 4 802 715
2023-03 4 809 721
2023-02 4 795 707
2023-01 4 780 695
2022-12 4 838 747
2022-11 4 850 757
2022-10 5 733 826
2022-09 5 799 932
2022-08 5 682 791
2022-07 5 679 789
2022-06 5 680 789
2022-05 5 711 828
2022-04 5 772 901
2022-03 5 684 796
2022-02 5 688 802
2022-01 5 762 889
2021-12 5 781 903
2021-11 6 670 933
2021-10 5 537 625
2021-09 4 707 653
2021-08 4 649 596
2021-07 5 717 807
2021-06 5 600 681
2021-05 5 570 647
2021-04 5 452 516
2021-03 4 709 644
2021-02 4 611 560
2021-01 4 582 539
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų