Oficialus pavadinimas: "Valkira", UAB

"Valkira", UAB Įmonės kodas 302303643

"Valkira", UAB PVM kodas LT100004626511 nuo 2023-04-21 (prieš 2 metus)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "Valkira", UAB (draudėjo kodas 205481, mokesčių mokėtojo kodas 302303643) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis:

Įmonėje "Valkira", UAB:

"Valkira", UAB (302303643) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2025-09 10 1,321 3,126
2025-08 8 816 1,546
2025-07 5 1,262 1,491
2025-06 5 1,290 1,503
2025-05 7 1,395 2,276
2025-04 7 1,208 1,986
2025-03 5 1,231 1,431
2025-02 6 1,094 1,531
2025-01 6 1,119 1,566
2024-12 6 1,043 1,457
2024-11 5 1,229 1,428
2024-10 5 1,070 1,235
2024-09 5 1,269 1,476
2024-08 5 1,093 1,264
2024-07 4 1,287 1,186
2024-06 5 1,316 1,512
2024-05 4 1,463 1,357
2024-04 4 1,394 1,290
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 4 626 607
2023-12 3 - -
2023-11 3 - -
2023-10 1 - -
2023-09 1 - -
2023-08 1 - -
2023-07 1 - -
2023-06 1 - -
2023-05 1 - -
2023-04 1 - -
2023-03 1 - -
2023-02 1 - -
2023-01 1 - -
2022-12 1 - -
2022-11 1 - -
2022-10 1 - -
2022-09 2 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų