Oficialus pavadinimas: "STANDĖ", UAB

"STANDĖ", UAB Įmonės kodas 302301891

"STANDĖ", UAB PVM kodas LT100004520011 nuo 2009-02-21 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "STANDĖ", UAB (draudėjo kodas 2005369, mokesčių mokėtojo kodas 302301891) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 3 darbuotojai (apdraustieji).

"STANDĖ", UAB (302301891) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 4 587 570
2023-11 4 537 521
2023-10 4 517 502
2023-09 4 511 496
2023-08 4 537 521
2023-07 4 489 474
2023-06 4 474 454
2023-05 4 517 492
2023-04 4 537 508
2023-03 4 514 486
2023-02 4 509 481
2023-01 4 493 466
2022-12 4 421 394
2022-11 4 366 348
2022-10 3 - -
2022-09 4 471 446
2022-08 4 326 307
2022-07 4 467 443
2022-06 4 530 503
2022-05 4 530 503
2022-04 4 530 503
2022-03 4 530 503
2022-02 4 530 503
2022-01 4 656 605
2021-12 5 441 503
2021-11 7 261 429
2021-10 5 423 505
2021-09 4 368 350
2021-08 4 368 350
2021-07 4 368 350
2021-06 4 368 350
2021-05 4 368 350
2021-04 4 368 350
2021-03 4 368 350
2021-02 4 368 350
2021-01 5 333 395
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų