Oficialus pavadinimas: "Sigrineta", UAB

"Sigrineta", UAB Įmonės kodas 302296825

"Sigrineta", UAB PVM kodas LT100004503617 nuo 2009-02-10 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Sigrineta", UAB (draudėjo kodas 2004727, mokesčių mokėtojo kodas 302296825) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Sigrineta", UAB (302296825) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 1 - -
2024-01 1 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 2 - -
2023-07 2 - -
2023-06 2 - -
2023-05 2 - -
2023-04 2 - -
2023-03 3 - -
2023-02 4 629 601
2023-01 4 913 876
2022-12 4 838 803
2022-11 4 856 821
2022-10 4 791 758
2022-09 4 784 751
2022-08 5 1,071 1,296
2022-07 4 921 881
2022-06 4 935 898
2022-05 4 934 897
2022-04 4 830 796
2022-03 4 830 796
2022-02 4 1,210 1,164
2022-01 4 921 883
2021-12 4 815 780
2021-11 5 738 883
2021-10 5 744 892
2021-09 5 665 795
2021-08 4 1,034 993
2021-07 5 810 971
2021-06 5 804 969
2021-05 4 877 851
2021-04 5 761 900
2021-03 4 906 879
2021-02 4 763 740
2021-01 4 828 804
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų