Oficialus pavadinimas: "GROŽIO BANKAS", UAB

"GROŽIO BANKAS", UAB Įmonės kodas 302020531

"GROŽIO BANKAS", UAB PVM kodas LT100004348917 nuo 2008-11-04 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "GROŽIO BANKAS", UAB (draudėjo kodas 2001712, mokesčių mokėtojo kodas 302020531) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-12 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"GROŽIO BANKAS", UAB (302020531) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-12 5 534 610
2023-11 5 534 616
2023-10 5 534 616
2023-09 5 534 616
2023-08 5 534 616
2023-07 5 542 626
2023-06 7 643 1,006
2023-05 7 594 931
2023-04 6 603 812
2023-03 6 608 818
2023-02 6 601 810
2023-01 6 603 812
2022-12 5 512 587
2022-11 7 760 1,174
2022-10 7 605 944
2022-09 7 605 944
2022-08 6 648 857
2022-07 7 608 948
2022-06 7 610 952
2022-05 8 806 1,480
2022-04 8 602 1,085
2022-03 8 621 1,121
2022-02 8 621 1,121
2022-01 8 621 1,121
2021-12 8 544 978
2021-11 8 544 978
2021-10 8 544 978
2021-09 8 545 980
2021-08 8 548 986
2021-07 8 545 981
2021-06 8 544 978
2021-05 8 544 978
2021-04 8 544 978
2021-03 8 544 978
2021-02 8 544 978
2021-01 8 544 978
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų