Oficialus pavadinimas: "Lukalina", UAB

"Lukalina", UAB Įmonės kodas 301891695

"Lukalina", UAB PVM kodas LT100008857314 nuo 2014-09-22 (prieš 10 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Lukalina", UAB (draudėjo kodas 1195903, mokesčių mokėtojo kodas 301891695) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Lukalina", UAB (301891695) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 826 801
2024-02 4 826 801
2024-01 4 826 801
2023-12 4 786 763
2023-11 4 786 763
2023-10 4 786 763
2023-09 5 718 871
2023-08 5 799 970
2023-07 6 765 1,114
2023-06 6 840 1,223
2023-05 5 805 977
2023-04 5 640 777
2023-03 4 748 726
2023-02 4 748 726
2023-01 5 792 932
2022-12 5 691 812
2022-11 5 738 862
2022-10 5 738 862
2022-09 6 815 1,153
2022-08 5 738 862
2022-07 5 738 862
2022-06 5 734 826
2022-05 4 668 613
2022-04 4 668 613
2022-03 4 668 613
2022-02 4 647 596
2022-01 4 647 596
2021-12 4 572 526
2021-11 4 572 526
2021-10 4 572 526
2021-09 4 572 526
2021-08 5 554 628
2021-07 6 529 736
2021-06 5 532 616
2021-05 4 518 473
2021-04 4 572 526
2021-03 4 572 526
2021-02 3 - -
2021-01 4 622 575
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų