Oficialus pavadinimas: I.R.Interjerai, UAB

I.R.Interjerai, UAB Įmonės kodas 301881530

I.R.Interjerai, UAB PVM kodas LT100004317412 nuo 2008-10-23 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje I.R.Interjerai, UAB (draudėjo kodas 1023295, mokesčių mokėtojo kodas 301881530) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

I.R.Interjerai, UAB (301881530) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,052 985
2024-02 4 1,052 985
2024-01 5 851 995
2023-12 5 838 977
2023-11 5 840 978
2023-10 5 842 981
2023-09 4 1,015 949
2023-08 4 1,020 953
2023-07 5 813 951
2023-06 5 818 955
2023-05 4 1,015 950
2023-04 4 1,018 989
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 4 1,082 988
2022-09 4 940 868
2022-08 4 865 804
2022-07 4 1,013 930
2022-06 4 940 868
2022-05 4 943 871
2022-04 4 890 825
2022-03 4 940 868
2022-02 4 940 868
2022-01 4 940 868
2021-12 4 851 777
2021-11 4 777 721
2021-10 3 - -
2021-09 3 - -
2021-08 3 - -
2021-07 3 - -
2021-06 4 643 614
2021-05 3 - -
2021-04 3 - -
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų