Oficialus pavadinimas: "Žaliasis bazilikas", UAB

"Žaliasis bazilikas", UAB Įmonės kodas 301879718

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Žaliasis bazilikas", UAB (draudėjo kodas 2001243, mokesčių mokėtojo kodas 301879718) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"Žaliasis bazilikas", UAB (301879718) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 808 687
2024-02 4 808 687
2024-01 4 924 786
2023-12 4 840 714
2023-11 4 837 712
2023-10 4 842 716
2023-09 4 740 629
2023-08 3 - -
2023-07 4 567 482
2023-06 4 630 536
2023-05 4 634 540
2023-04 4 630 536
2023-03 4 630 536
2023-02 4 630 536
2023-01 4 630 536
2022-12 4 547 465
2022-11 4 541 461
2022-10 4 547 465
2022-09 4 550 468
2022-08 4 554 471
2022-07 4 538 458
2022-06 4 548 466
2022-05 4 550 468
2022-04 4 547 465
2022-03 4 547 465
2022-02 4 518 441
2022-01 4 547 465
2021-12 4 642 546
2021-11 4 642 546
2021-10 4 634 539
2021-09 4 660 562
2021-08 4 642 546
2021-07 4 642 546
2021-06 4 642 546
2021-05 4 642 546
2021-04 4 642 546
2021-03 4 642 546
2021-02 4 642 546
2021-01 4 642 546
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų