Oficialus pavadinimas: "MARI ROMA", UAB

"MARI ROMA", UAB Įmonės kodas 301839531

"MARI ROMA", UAB PVM kodas LT100004387514 nuo 2008-12-01 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MARI ROMA", UAB (draudėjo kodas 843279, mokesčių mokėtojo kodas 301839531) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"MARI ROMA", UAB (301839531) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 818 726
2024-02 4 806 713
2024-01 4 852 755
2023-12 4 804 711
2023-11 4 767 678
2023-10 4 768 679
2023-09 4 761 671
2023-08 4 787 698
2023-07 4 790 698
2023-06 4 733 648
2023-05 4 784 694
2023-04 4 728 644
2023-03 4 789 700
2023-02 4 681 603
2023-01 4 749 663
2022-12 5 594 657
2022-11 5 638 700
2022-10 5 642 705
2022-09 5 670 736
2022-08 5 668 735
2022-07 5 624 688
2022-06 5 662 731
2022-05 4 628 556
2022-04 4 641 570
2022-03 4 641 570
2022-02 4 571 507
2022-01 4 622 551
2021-12 4 594 528
2021-11 4 544 482
2021-10 4 540 479
2021-09 4 533 473
2021-08 4 533 473
2021-07 4 555 492
2021-06 4 551 490
2021-05 4 552 491
2021-04 4 486 433
2021-03 3 - -
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų