Oficialus pavadinimas: "Taksi Jazz", UAB

"Taksi Jazz", UAB Įmonės kodas 301829626

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Taksi Jazz", UAB (draudėjo kodas 199728, mokesčių mokėtojo kodas 301829626) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 7 darbuotojai (apdraustieji).

"Taksi Jazz", UAB (301829626) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 7 32 50
2024-08 7 46 72
2024-07 6 123 160
2024-06 6 213 274
2024-05 6 243 312
2024-04 6 217 279
2024-03 6 243 312
2024-02 6 231 297
2024-01 6 108 140
2023-12 5 95 103
2023-11 5 235 251
2023-10 5 227 243
2023-09 5 223 238
2023-08 5 230 246
2023-07 5 238 254
2023-06 5 105 114
2023-05 5 130 141
2023-04 4 122 106
2023-03 4 104 94
2023-02 4 106 96
2023-01 3 - -
2022-12 4 30 26
2022-11 5 26 30
2022-10 4 12 12
2022-09 5 64 76
2022-08 5 76 91
2022-07 4 98 94
2022-06 5 69 83
2022-05 5 109 131
2022-04 5 254 305
2022-03 7 78 131
2022-02 7 56 93
2022-01 5 67 78
2021-12 6 127 176
2021-11 5 137 158
2021-10 5 103 122
2021-09 6 201 285
2021-08 7 276 445
2021-07 7 277 446
2021-06 7 212 349
2021-05 6 221 316
2021-04 6 218 313
2021-03 7 201 336
2021-02 7 263 428
2021-01 7 277 446
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų