Oficialus pavadinimas: "Biodenta", UAB

"Biodenta", UAB Įmonės kodas 301815797

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Biodenta", UAB (draudėjo kodas 1022275, mokesčių mokėtojo kodas 301815797) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-09 mėnesio gale dirbo 5 darbuotojai (apdraustieji).

"Biodenta", UAB (301815797) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-09 5 1,509 1,605
2024-08 4 1,766 1,503
2024-07 4 1,766 1,503
2024-06 4 1,740 1,480
2024-05 3 - -
2024-04 3 - -
2024-03 3 - -
2024-02 3 - -
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 2 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 3 - -
2023-01 3 - -
2022-12 3 - -
2022-11 3 - -
2022-10 3 - -
2022-09 3 - -
2022-08 3 - -
2022-07 3 - -
2022-06 3 - -
2022-05 4 789 682
2022-04 4 870 760
2022-03 4 834 725
2022-02 4 785 688
2022-01 4 694 610
2021-12 3 - -
2021-11 4 824 717
2021-10 4 593 520
2021-09 3 - -
2021-08 4 1,385 1,194
2021-07 4 1,279 1,094
2021-06 4 1,324 1,137
2021-05 4 1,383 1,192
2021-04 4 1,380 1,190
2021-03 4 1,352 1,166
2021-02 3 - -
2021-01 4 1,250 1,079
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų