Oficialus pavadinimas: "Šiuolaikinės idėjos", UAB

"Šiuolaikinės idėjos", UAB Įmonės kodas 301733994

"Šiuolaikinės idėjos", UAB PVM kodas LT100004768210 nuo 2009-07-03 (prieš 15 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "Šiuolaikinės idėjos", UAB (draudėjo kodas 984951, mokesčių mokėtojo kodas 301733994) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 2 darbuotojai (apdraustieji).

"Šiuolaikinės idėjos", UAB (301733994) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 2 - -
2024-02 2 - -
2024-01 2 - -
2023-12 2 - -
2023-11 2 - -
2023-10 2 - -
2023-09 1 - -
2023-08 2 - -
2023-07 1 - -
2023-06 3 - -
2023-05 3 - -
2023-04 3 - -
2023-03 3 - -
2023-02 2 - -
2023-01 2 - -
2022-12 2 - -
2022-11 2 - -
2022-10 4 976 945
2022-09 6 795 1,152
2022-08 5 1,037 1,247
2022-07 5 892 1,074
2022-06 6 842 1,188
2022-05 6 937 1,324
2022-04 5 1,013 1,189
2022-03 4 1,086 1,014
2022-02 5 856 1,001
2022-01 3 - -
2021-12 2 - -
2021-11 2 - -
2021-10 2 - -
2021-09 2 - -
2021-08 3 - -
2021-07 4 1,032 961
2021-06 4 804 757
2021-05 4 955 895
2021-04 4 841 765
2021-03 4 680 620
2021-02 4 955 864
2021-01 4 690 623
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų