Oficialus pavadinimas: "MINRATA", UAB

"MINRATA", UAB Įmonės kodas 301660539

"MINRATA", UAB PVM kodas LT100003949012 nuo 2008-04-21 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje "MINRATA", UAB (draudėjo kodas 958157, mokesčių mokėtojo kodas 301660539) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

"MINRATA", UAB (301660539) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 348 337
2024-02 4 266 258
2024-01 3 - -
2023-12 3 - -
2023-11 4 353 343
2023-10 4 353 343
2023-09 4 351 341
2023-08 4 353 343
2023-07 4 324 315
2023-06 4 381 370
2023-05 4 353 343
2023-04 4 352 341
2023-03 4 353 343
2023-02 4 353 343
2023-01 4 330 320
2022-12 4 281 273
2022-11 3 - -
2022-10 4 193 187
2022-09 4 249 242
2022-08 5 251 299
2022-07 5 278 332
2022-06 4 277 268
2022-05 4 146 142
2022-04 3 - -
2022-03 3 - -
2022-02 3 - -
2022-01 4 281 273
2021-12 4 237 230
2021-11 4 192 186
2021-10 4 260 253
2021-09 4 157 153
2021-08 5 89 107
2021-07 4 166 155
2021-06 3 - -
2021-05 4 253 246
2021-04 4 253 246
2021-03 4 253 246
2021-02 5 401 487
2021-01 4 86 84
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų