Oficialus pavadinimas: "WHAT YOU WANT", UAB

"WHAT YOU WANT", UAB Įmonės kodas 301637768

"WHAT YOU WANT", UAB PVM kodas LT100004464814 nuo 2009-01-14 (prieš 16 metų)

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Pastaba: Kas mėnesį teikiami įmonės duomenys

Įmonėje "WHAT YOU WANT", UAB (draudėjo kodas 154493, mokesčių mokėtojo kodas 301637768) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2023-02 mėnesio gale dirbo 1 darbuotojai (apdraustieji).

"WHAT YOU WANT", UAB (301637768) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2023-02 1 - -
2023-01 17 4,433 18,100
2022-12 21 2,179 10,844
2022-11 21 2,295 11,434
2022-10 21 1,542 7,622
2022-09 22 1,288 6,637
2022-08 20 1,180 5,524
2022-07 18 1,265 5,323
2022-06 18 1,312 5,528
2022-05 20 1,613 7,626
2022-04 22 1,446 7,516
2022-03 22 1,292 6,698
2022-02 22 1,320 6,882
2022-01 26 1,457 8,966
2021-12 27 1,952 12,445
2021-11 27 1,680 10,630
2021-10 27 1,632 10,349
2021-09 27 1,279 8,123
2021-08 29 1,466 10,057
2021-07 29 1,127 7,693
2021-06 28 1,144 7,541
2021-05 30 1,173 8,287
2021-04 31 1,099 7,962
2021-03 30 1,090 7,696
2021-02 30 1,050 7,400
2021-01 27 697 4,402
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų