Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Įmonėje Kupiškio jaunimo centras (draudėjo kodas 982962, mokesčių mokėtojo kodas 301619617) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).
Kupiškio jaunimo centras (301619617) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis
|
Darbuotojai
(apdraustųjų skaičius)
|
Vidutinis atlyginimas
|
Valstybinio socialinio draudimo
Įmokų suma
|
2024-03
|
4
|
1,041
|
916
|
2024-02
|
5
|
830
|
913
|
2024-01
|
5
|
1,066
|
1,159
|
2023-12
|
4
|
1,242
|
1,063
|
2023-11
|
4
|
1,148
|
982
|
2023-10
|
4
|
1,111
|
951
|
2023-09
|
3
|
-
|
-
|
2023-08
|
3
|
-
|
-
|
2023-07
|
3
|
-
|
-
|
2023-06
|
2
|
-
|
-
|
2023-05
|
3
|
-
|
-
|
2023-04
|
4
|
913
|
765
|
2023-03
|
4
|
908
|
793
|
2023-02
|
4
|
554
|
489
|
2023-01
|
4
|
831
|
725
|
2022-12
|
4
|
955
|
830
|
2022-11
|
6
|
1,175
|
1,614
|
2022-10
|
5
|
884
|
984
|
2022-09
|
5
|
901
|
1,014
|
2022-08
|
5
|
793
|
880
|
2022-07
|
5
|
852
|
944
|
2022-06
|
5
|
966
|
1,083
|
2022-05
|
5
|
929
|
1,041
|
2022-04
|
4
|
2,441
|
2,274
|
2022-03
|
4
|
1,170
|
1,068
|
2022-02
|
4
|
985
|
908
|
2022-01
|
3
|
-
|
-
|
2021-12
|
5
|
1,613
|
1,831
|
2021-11
|
4
|
1,243
|
1,131
|
2021-10
|
5
|
986
|
1,139
|
2021-09
|
5
|
929
|
1,072
|
2021-08
|
4
|
1,229
|
1,120
|
2021-07
|
3
|
-
|
-
|
2021-06
|
4
|
1,200
|
1,096
|
2021-05
|
4
|
1,060
|
963
|
2021-04
|
4
|
1,222
|
1,114
|
2021-03
|
4
|
1,237
|
1,127
|
2021-02
|
3
|
-
|
-
|
2021-01
|
3
|
-
|
-
|
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.
Informacijos šaltinis
VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.