Oficialus pavadinimas: Kupiškio jaunimo centras

Kupiškio jaunimo centras Įmonės kodas 301619617

Apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos

Įmonėje Kupiškio jaunimo centras (draudėjo kodas 982962, mokesčių mokėtojo kodas 301619617) VALSTYBINIO SOCIALINIO DRAUDIMO FONDO VALDYBOS (Sodra) duomenimis 2024-03 mėnesio gale dirbo 4 darbuotojai (apdraustieji).

Kupiškio jaunimo centras (301619617) apdraustųjų darbuotojų skaičius, Valstybinio socialinio draudimo įmokų sumos
Laikotarpis Darbuotojai (apdraustųjų skaičius) Vidutinis atlyginimas Valstybinio socialinio draudimo Įmokų suma
2024-03 4 1,041 916
2024-02 5 830 913
2024-01 5 1,066 1,159
2023-12 4 1,242 1,063
2023-11 4 1,148 982
2023-10 4 1,111 951
2023-09 3 - -
2023-08 3 - -
2023-07 3 - -
2023-06 2 - -
2023-05 3 - -
2023-04 4 913 765
2023-03 4 908 793
2023-02 4 554 489
2023-01 4 831 725
2022-12 4 955 830
2022-11 6 1,175 1,614
2022-10 5 884 984
2022-09 5 901 1,014
2022-08 5 793 880
2022-07 5 852 944
2022-06 5 966 1,083
2022-05 5 929 1,041
2022-04 4 2,441 2,274
2022-03 4 1,170 1,068
2022-02 4 985 908
2022-01 3 - -
2021-12 5 1,613 1,831
2021-11 4 1,243 1,131
2021-10 5 986 1,139
2021-09 5 929 1,072
2021-08 4 1,229 1,120
2021-07 3 - -
2021-06 4 1,200 1,096
2021-05 4 1,060 963
2021-04 4 1,222 1,114
2021-03 4 1,237 1,127
2021-02 3 - -
2021-01 3 - -
Apdraustieji darbuotojai yra fiziniai asmenys, apie kurių valstybinio socialinio draudimo pradžią yra pateiktas pranešimas VSDFV.

Informacijos šaltinis

VĮ Registrų centras. Informacija apie PVM kodus - VMI. EVRK2 - Lietuvos statistikos departamentas. Transportas - VĮ Regitra.
Registrų Centras Sodra VMI LSD REGITRA

Susipažindami ir naudodami 4W.lt viešinamus įmonių vadovų/akcininkų asmens duomenis tampate savarankišku duomenų valdytoju, kuriam taikomi ES reglamento Nr. 2016/679 (BDAR) reikalavimai. Jūs prisiimate atsakomybę tvarkyti asmens duomenis tik turėdami tam teisėtą pagrindą, vadovaudamiesi BDAR numatytais principais ir laikydamiesi kitų BDAR nustatytų reikalavimų, įskaitant techninių ir organizacinių priemonių įgyvendinimą.

Į viršų